[so2] [Ixia Challenge] Transmiterea datelor

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Mar 17 23:56:10 EET 2014

> Salutare! Nu sunt sigur daca am inteles prea bine ce se intampla la
> transmiterea datelor; am cateva intrebari:
>
> 1. Din cate am inteles de aici [1] datele ce trebuie transmise se afla in
> skbuff->data. Mai trebuie facuta vreo modificare asupra datelor
> respective?(gen adaugare header ip)

In principiu, skb->data contine frame-ul de transmis, nu mai trebuie
facuta nicio modifcare.

> 2. Din [2] inteleg ca datele din skbuff->data trebuie puse intr-un TCB, in
> zona PacketData, dintr-o structura de date de dimensiune fixa, CBL. CBL este
> alocata si intretinuta de driver(ca lista inlantuita de dimensiune fixa de
> structuri cb)? Daca da, va trebui sa pui referinta la lista in CSR,
> referinta ce va fi folosita de CU la parcurgere?

Tema va trebuie sa  urmeze cat mai aproape [2]. Raspunsul la intrebarile
din sectiunea 2. este DA.

Va trebui sa-i spuneti Unitatii de Comanda (CU) adresa fizica a primului buffer
de transmis din CBL.

> 3. CBL va fi parcursa element cu element de unitatea CU. Cum poti opri
> uniitatea CU din parcurgerea CBL(sau porni de unde s-a oprit)?

CU va parcurge bufferele din CBL si se va opri  cand va intalni un
buffer cu bit-ul de suspend setat.

Raspunsurile pentru intrebarile 2. si 3. se gasesc in sectiunea
Transmitting Packets din [2].

Daniel.