[so2] [Ixia Challenge] Transmiterea datelor

Mititelu Stefan fanx07 at gmail.com
Mon Mar 17 21:47:05 EET 2014

Salutare! Nu sunt sigur daca am inteles prea bine ce se intampla la
transmiterea datelor; am cateva intrebari:

1. Din cate am inteles de aici [1] datele ce trebuie transmise se afla in
skbuff->data. Mai trebuie facuta vreo modificare asupra datelor
respective?(gen adaugare header ip)

2. Din [2] inteleg ca datele din skbuff->data trebuie puse intr-un TCB, in
zona PacketData, dintr-o structura de date de dimensiune fixa, CBL. CBL
este alocata si intretinuta de driver(ca lista inlantuita de dimensiune
fixa de structuri cb)? Daca da, va trebui sa pui referinta la lista in CSR,
referinta ce va fi folosita de CU la parcurgere?

3. CBL va fi parcursa element cu element de unitatea CU. Cum poti opri
uniitatea CU din parcurgerea CBL(sau porni de unde s-a oprit)?

Multumesc,
Stefan

[1] https://lwn.net/images/pdf/LDD3/ch17.pdf
[2] http://pdos.csail.mit.edu/6.828/2009/labs/lab6/lab6.html