[so2] Problema rulare masina virtuala (Failed to load ldlinux.c32)

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Fri Mar 7 23:40:31 EET 2014

On Mar 7, 2014 11:32 PM, "Vicentiu Ciorbaru" <cvicentiu at gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Am cautat in arhiva, dar nu am regasit nicaieri eroarea mea:
>
> Am urmat toate instructiunile de pe pagina de wiki in legatura cu
> masina virtuala. Problema apare cand rulez make in directorul qemu-vm:
>
> Masina virtuala porneste (se deschide fereastra de qemu) insa primesc
> urmatoarea eroare:
>
> Booting from DVD/CD
>
> ISOLINUX 6.02 ETCD Copyright (C) 1994-2013 H. Peter Anvin et al
>
> Failed to load ldlinux.c32
> Boot failed: press a key to restart
>
> Nu am reusit sa gasesc informatii prea relevante, dar pare sa aiba
> [...]

Salutare,

Am patit acelasi lucru pe arch, am facut downgrade la syslinux, dar dau de
kernel panic.

Rog si eu pe cineva care a reusit sa porneasca masina pe arch linux sa dea
indicatii (eu m-am lasat pagubas, poate voi veni cu un update).

Intre timp, Vicentiu, recomand sa iti faci o masina virtuala
debian/debian-based.

Alex