[so2] Problema rulare masina virtuala (Failed to load ldlinux.c32)

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Fri Mar 7 23:32:27 EET 2014

Salut,

Am cautat in arhiva, dar nu am regasit nicaieri eroarea mea:

Am urmat toate instructiunile de pe pagina de wiki in legatura cu
masina virtuala. Problema apare cand rulez make in directorul qemu-vm:

Masina virtuala porneste (se deschide fereastra de qemu) insa primesc
urmatoarea eroare:

Booting from DVD/CD

ISOLINUX 6.02 ETCD Copyright (C) 1994-2013 H. Peter Anvin et al

Failed to load ldlinux.c32
Boot failed: press a key to restart

Nu am reusit sa gasesc informatii prea relevante, dar pare sa aiba
legatura cu syslinux. Mentionez ca folosesc archlinux, si a trebuit sa
schimb calea catre binarul de isolinux.bin. Alte modificari in
scripturi nu am facut.

Deasemenea am si incercat recompilarea kernelului, dar primesc aceeasi eroare.

Orice ajutor e binevenit :)

Vicentiu