[so2] [Tema5] Recursive call

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Aug 25 21:33:24 EEST 2014

> Ms foarte mult de raspuns. Deci, sa inteleg ca trebuie doar sa initializez
> socket-ul cu acea structura si apoi restul, in readmsg/sendmsg trebuie
> controlat cu skb_push / skb_pull ?
Da.

> Mai am o intrebare / nelamurire: cum ar trebui sa functioneze?
> Eu credeam ca prin connect trebuie sa fac rost de ruta/connexiunea cu
> destinatia ca apoi aceasta sa fie folosita mai incolo la read/write, astfel
> am avea o conexiune/sesiune cu destinatia.

Corect. Doar ca aici "ruta" este data de portul si adresa destinatie, pe care
le poti afla direct din parametrul sockaddr* al lui stp_connect.

> Cum ar trebui sa functioneze daca eu nu am o conexiune/sesiune cu
> destinatia, ex 2 connect si 1 bind. Prin ce anume se face diferenta dintre
> cei 2 la bind? Fiecare are un port separat sau cum?

Daca faci de doua ori connect pe acelasi socket, al doilea connect ar
trebui sa dea eroare.

Ordinea (crono)logica este:

* bind - in care asociezi socketul cu o adresa/interfata locala.
* connect - in care asociezi socket-ul cu o adresa remote.

Foloseste, te rog, bottom/inline posting [1].

Daniel.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii#inlineinterleaved_posting