[so2] [Tema5] Recursive call

Catalin Poida poida.catalin at gmail.com
Mon Aug 25 21:03:17 EEST 2014

Salut,

Ms foarte mult de raspuns. Deci, sa inteleg ca trebuie doar sa initializez
socket-ul cu acea structura si apoi restul, in readmsg/sendmsg trebuie
controlat cu skb_push / skb_pull ?

Mai am o intrebare / nelamurire: cum ar trebui sa functioneze?
Eu credeam ca prin connect trebuie sa fac rost de ruta/connexiunea cu
destinatia ca apoi aceasta sa fie folosita mai incolo la read/write, astfel
am avea o conexiune/sesiune cu destinatia.
Cum ar trebui sa functioneze daca eu nu am o conexiune/sesiune cu
destinatia, ex 2 connect si 1 bind. Prin ce anume se face diferenta dintre
cei 2 la bind? Fiecare are un port separat sau cum?

Paul