[so2] [Ixia] schedule

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Tue Mar 26 09:29:23 EET 2013

2013/3/26 Mihail Costea <mihail.costea90 at gmail.com>:
> Am urmatoarea problema:
> - indiferent de proces, intotdeauna am pentru schedule macar 1

Corect.

> - apelul schedule este chemat corect pentru acel proces; am testat cu
> urmatoarea metoda:
> - am folosit o variabila globala pentru a testa la jprobe schedule
> daca aceasta functie este apelata in cazul in care s-a gasit proces in
> lista (si testez cu un singur proces)
> - apoi afisez variabila, si este la fel 1 (deci a fost un schedule
> corect pentru procesul meu)
>
> Problema este urmatoarea: testele spun ca asteapta 0 la schedule, dar
> eu am apel (in unele cazuri chiar de vreo 2 ori).

Incorect. În teste se verifică dacă schedule se apelează de cel puţin numărul
de ori aşteptat.

Iniţial am crezut că vor fi 2 apeluri schedule în plus (schedule in la
creare + schedule out la terminare),
totuşi kernelul fiind preemptiv kernel thread-ul meu folosit pentru a
simula un proces
poate fi preemptat şi astfel numărul de apeluri scheudule poate fi mai mare.

> Nu este posibil ca si procesul curent sa apeleze el insusi schedule
> din cand in cand? (blocare sau cine stie ce)

Da este posibil. Vezi mai sus.

> Pentru sincronizare am folosit doar spinlocks, deci nu ar trebui sa
> cedez de buna voie procesorul.

Aşadar, testează te rog din nou. Sigur partea de verificarea pentru
schedule este corectă
în checker.

thanks,
Daniel.