[so2] [Ixia] schedule

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Tue Mar 26 08:30:06 EET 2013

Am urmatoarea problema:
- indiferent de proces, intotdeauna am pentru schedule macar 1
- apelul schedule este chemat corect pentru acel proces; am testat cu
urmatoarea metoda:
- am folosit o variabila globala pentru a testa la jprobe schedule
daca aceasta functie este apelata in cazul in care s-a gasit proces in
lista (si testez cu un singur proces)
- apoi afisez variabila, si este la fel 1 (deci a fost un schedule
corect pentru procesul meu)

Problema este urmatoarea: testele spun ca asteapta 0 la schedule, dar
eu am apel (in unele cazuri chiar de vreo 2 ori).

Nu este posibil ca si procesul curent sa apeleze el insusi schedule
din cand in cand? (blocare sau cine stie ce)

Pentru sincronizare am folosit doar spinlocks, deci nu ar trebui sa
cedez de buna voie procesorul.

Multumesc,
Mihail