[so2] [Ixia Challenge] Fișier /proc/tracer

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Thu Mar 21 19:51:08 EET 2013

Salut Vlad,

2013/3/21 Vlad Bagrin <vlad.bagrin at gmail.com>:
> Salut,
>
> Nu mi-e clară cerința la /proc/tracer. Scrie că fiecare PID trebuie să aibă
> o intrare în /proc/tracer/ (director?). Apoi că intrarea-i read-only și
> afișează datele colectate - la care intrare se referă, /proc/tracer sau
> chiar trebuie să facem câte un entry pentru fiecare PID?
Enunţul spune:

Informațiile reținute de inspector vor fi afișate prin intermediul
sistemului de fișiere procfs, în fişierul /proc/tracer.
Pentru fiecare proces monitorizat se creează o intrare în fişierul
/proc/tracer/ având ca şi prim câmp PID-ul procesului

> Apoi exemplul este o citire din /proc/tracer unde se afișează informațiile
> pentru toate PID-urile.
>
> Eu am înțeles că avem doar o intrare /proc/tracer și la citire se afișează
> datele din listă/hash.
Ai înţeles bine.

> Puteți clarifica vă rog - o singură intrare în procfs sau intrări pentru
> fiecare PID iar la citirea din /proc/tracer să se adune cumva datele?
Va exista un singur fişier /proc/tracer unde datele sunt afişate în formatul
prezentat în enunţ.

Cred că '/' de la sfârşitul lui /proc/tracer/ este cauza confuziei. Voi corecta
pentru claritate :)

thanks,
Daniel.