[so2] [Ixia Challenge] Fișier /proc/tracer

Vlad Bagrin vlad.bagrin at gmail.com
Thu Mar 21 19:39:07 EET 2013

Salut,

Nu mi-e clară cerința la /proc/tracer. Scrie că fiecare PID trebuie să aibă
o intrare în /proc/tracer/ (director?). Apoi că intrarea-i read-only și
afișează datele colectate - la care intrare se referă, /proc/tracer sau
chiar trebuie să facem câte un entry pentru fiecare PID?

Apoi exemplul este o citire din /proc/tracer unde se afișează informațiile
pentru toate PID-urile.

Eu am înțeles că avem doar o intrare /proc/tracer și la citire se afișează
datele din listă/hash.

Puteți clarifica vă rog - o singură intrare în procfs sau intrări pentru
fiecare PID iar la citirea din /proc/tracer să se adune cumva datele?

Mulțumesc,
Vlad Bagrin