[so2] [Linux][Tema1] Warnings

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon Mar 18 19:36:05 EET 2013

On Mon, Mar 18, 2013 at 05:31:19PM +0200, Ghennadi Procopciuc wrote:

> Aparent în mainline sunt aceleași surse, nimic schimbat, însă
> warning-ul nu mai este prezent la compilare.

E posibil să fie de la cross compile crap, că am cross compilat de pe 64
de biți (mașina mea) pentru 32 de biți ('ha virtuală).  Probabil, deși
în mașina virtuală compilăm nativ, a rămas vreun flag dubios.  Pe mașina
mea, compilare nativă (64 biți), nu se reproduce warning-ul.

Dacă reușești să izolezi problema, do submit a patch.

Thanks,
Vlad