[so2] [Tema 1][Win] Problema la rularea checker

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Aug 16 08:44:16 EEST 2013

Emanuel Ungureanu <emanuel.ungureanu at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Am o problema la testarea locala a temei folosind checkerul. Pe scurt
> checkerul nu vede noua tabela care contine apelul MY_SYSCALL_NO.
>
> In checker, codul intors de apelul functiei de system este
> STATUS_INVALID_SYSTEM_SERVICE, desi am alocat o
> tabela noua si am inlocuit tabelele existente cu tabela noua. Codul de eroare
> este intors pentru orice apel de sistem cu numar mai mare ca 0x127.
>
> Pentru a verifica faptul ca tabela de sistem exista am apelat cu succes
> functia de system din alt modul.

Nu e ușor să ne dăm seama de problemă. Posibilități:
* Nu ai alocat suficient de mult spațiu. Vezi să fie (MY_SYSCALL_NO+1)
la alocare.
* Nu ai alocat tabelă shadow.
* Nu ai înlocuit, după alocare, tabela (adică nu ai pus pointerii).
* Ai alocat doar st (system table), nu și spt (system parameter table).
* Nu ai actualizat ls (numărul de apeluri de sistem).
* Nu ai ai completat cum trebuie a MY_SYSCALL_NO-a intrare din st, spt.

Răzvan