[so2] [Tema 1][Win] Problema la rularea checker

Emanuel Ungureanu emanuel.ungureanu at gmail.com
Thu Aug 15 17:28:41 EEST 2013

Salut,

Am o problema la testarea locala a temei folosind checkerul. Pe scurt
checkerul nu vede noua tabela care contine apelul MY_SYSCALL_NO.

In checker, codul intors de apelul functiei de system este
STATUS_INVALID_SYSTEM_SERVICE, desi am alocat o
tabela noua si am inlocuit tabelele existente cu tabela noua. Codul de eroare
este intors pentru orice apel de sistem cu numar mai mare ca 0x127.

Pentru a verifica faptul ca tabela de sistem exista am apelat cu succes
functia de system din alt modul.