[so2] [Tema2][Windows] Problema dpc

Alexandra Maria Vieru ada_vieru at yahoo.com
Sat Apr 6 12:26:44 EEST 2013

Salut,

Am o problema cu DPC-ul de read care se activeaza de mai multe ori. Uneori imi trec toate testele, iar alteori se blocheaza  atunci cand in handler-ul de tratare a intreruperii de read are in coada de citire 256 de caractere. In cazul acela desi apeleaza o singura data functia KeInsertQueueDpc, in dpc intra de mai multe ori (Am pus sa afiseze lungimea buferului la adaugarea in coada si in dpc.)

Am atasat un print screen cu outputul din DebugView.([read] =  e in handlerul de read, [dpc] e in dpc-ul de read)

Aveti idee ce-ar putea sa fie?

Multumesc,
Alexandra Vieru