[so2] [Tema2][Windows] Read

Ghennadi Procopciuc unix140 at gmail.com
Sat Apr 6 12:02:23 EEST 2013

Salut,

Am câteva neclarități privind precizările de la partea de Windows :

1. "pentru write, cel mai simplu e să țineți minte într-o listă
IRP-urile și să le serviți atunci când vă indică întreruperea; cum nu
aveți voie să utilizați IoCompleteRequest într-o ISR, va trebui să
folosiți DPC-uri;"

    Pentru read nu ar trebui să facem același lucru ? Altfel cum
forțăm read-ul să fie blocant ?

2. Dacă avem o listă de read-uri paralele în ce oridine le completăm ?

    a. Luăm random o intrare din listă și completăm cu ce am primit de
la hardware
    b. Satisfacem request-urile în ordinea în care au venit

    Logic mi s-ar parea a 2-a variantă, acum depinde ce așteptări are
și checker-ul ...

--
Numai bine,
Ghennadi Procopciuc