[so2] [Tema2][Linux] Solutie.ko ?

Florin-Alexandru Stancu niflostancu at gmail.com
Fri Apr 5 17:15:25 EEST 2013

OK, acum sunt convins că modulul *solutie.ko* nu funcţionează cum trebuie...

Am făcut următorul test:
- din VMWare, am modificat portul COM1 să ducă către un socket
/tmp/vmserial1 cu destinaţia CĂTRE O APLICAŢIE DE PE HOST;
- am pornit frumos maşina virtuală, am încărcat modulul meu;
- pe host (Ubuntu 12.10 64bit) am rulat "socat -d -d /tmp/vmserial1 PTY:";
- tot pe host, cu Putty, m-am conectat la interfaţa creată de socat
(/dev/pts/9);
- La Putty, am setat baud rate-ul pe care îl configurează implicit modulul
meu (9600);
- pe maşina virtuală: echo "ceva" > /dev/uart0;
*Funcţionează*! În putty apare scris "ceva".

Repet testul cu modulul *solutie.ko*. Canci...
Las testerul să apeleze ioctl() cu baud rate 2400, doar se mută cursorul pe
putty, dar nu scrie nimic corect.
Modulul solutie.ko ocupă exact 173,259 bytes.
L-am redescărcat din arhiva testerului, tot aşa face...

Sunt 100% sigur că modulul meu nu interferează cu solutie.ko, la fel face
şi dacă îl elimim pe-al meu.

Nu pot să-mi dau seama ce are :((
Modulul solutie.ko îmi trimite numai garbage la teste.
O să încerc să-mi trimit modulul pe vmchecker...