[so2] [Tema2][Linux] Solutie.ko ?

Florin-Alexandru Stancu niflostancu at gmail.com
Fri Apr 5 12:25:06 EEST 2013

Salut,

2013/4/4 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>

> Ai trimis parametrii modulului [1]? Nu mai țin minte dacă era
> obligatoriu, dar parcă era.

Nu trebuie, modulul are nişte valori default configurate. Oricum,
dispozitivele se înregistrează în sistem (altfel cat pe /dev/uart0 ar fi
dat eroare).

Revin cu o completare:
Am modificat puţin testerul să-mi încarce ambele module cu aceiaşi
parametrii de linie prin ioctl(), şi obţin următoarele rezultate ciudate:
*(modulul solutie.ko este pe uart0, al meu este pe uart1)*

root at spook:~/so2/Tema2/lin# echo "123" > /dev/uart0
root at spook:~/so2/Tema2/lin/li# cat /dev/uart1

Deci dacă modulul solutie.ko trimite către modulul meu, primesc caracterele
"puţin" modificate, dar le primesc.
Ei bine, dacă fac invers (scriu de pe al meu către solutie.ko):

root at spook:~/so2/Tema2/lin# echo "123" > /dev/uart1
root at spook:~/so2/Tema2/lin# cat /dev/uart0
^C

Exact! Se blochează... Mă gândesc că am configurat puţin eronat parametrii
de linie, dar am verificat şi răs-verificat şi nu-mi dau seama unde/dacă
greşesc.
Repet: comunicaţia între 2 dispozitive înregistrate pe modulul meu merge
perfect.

Idei unde e greşit?
Mulţumesc.