[so2] Tema4 - bug remontare

Andrei Lucian Croitoru andrei.croi at gmail.com
Tue May 1 16:23:05 EEST 2012

Inode-ul in sine (metadatele: uid, gid, size etc) e intact dupa remontare,
pentru ca il scriu pe disc dupa orice modificare.

In schimb, se pare ca nu pot sa controlez scrierea pe disc a blocurilor de
date, tot ce pot sa fac e sa le aloc si sa le mapez
in pitix_get_block cu set_buffer_new si map_bh, in rest se ocupa functiile
generice care lucreaza cu spatiul de adresa.