[so2] [MV][Urgent] ssh root at spook.local

Cristian Chilipirea cristian.chilipirea at cti.pub.ro
Wed Mar 14 23:24:08 EET 2012

2012/3/14 Lulea Constantin-Adrian <adrian.lulea at gmail.com>

> Servus,
>
> Tocmai am încercat această comandă dintr-un terminal pentru a mă loga pe
> mașina virtuală (în care eram deja logat cu root).
>
> Întâmplarea face că... această comandă mi-a dat acces către un alt
> spook... mașina altcuiva și implicit, sursele respectivului.
>
> Prin urmare, Houston, there is a problem. A big one.
>
> Aveți grijă,
> ____________________
> Constantin - Adrian Lulea
> Facultatea de Automatica si Calculatoare
> Universitatea Politehnica - Bucuresti
> Student
> [...]
Salut,

Presupun ca asta se intampla din cauza ca sunteti pe aceeasi retea in camin.

In mod default masinile virtuale folosesc NAT deci ar trebui sa nu fie
posibil ce ai descris...
Cu exceptia cazului in care a schimbat singur setarile.
Ergo in caz ca a setat chestii aiurea solutia ar fi sa treaca inapoi la NAT.
Daca tine neaparat sa nu foloseasca NAT sa mute intreaga retea in spatele
unui router.

Ar fi dragut(politicos) daca i-ai schimba MOTD-ul la bash sa stie ca are
masina accesibila din alta parte!

Me is amused,
Cristian Chilipirea