[so2] [Tema 1][Windows] KeAddSystemServiceTable

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 11 22:28:52 EET 2012

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:

> Ce înseamnă "it's more clean with KeAddSystemServiceTable"?

Am avut o discuție privată cu Cristi și a reieșit că funcția
KeAddSystemServiceTable poate fi folosită pentru _substituția_
intrărilor din tabela principală și din tabela shadow. Se poate observa
și din codul funcției[1], care este destul de simplu (atenție că am
modificat sistemul de autentificare, din cauza unor deficiențe de LDAP
și e destul de încâlcit).

Țineți minte că trebuie să salvați vechile valori ale tabelelor înainte
de a apela funcția (adică vechile câmpuri ale structurii), întrucât se
face suprascriere.

[1] http://koala.cs.pub.ro/lxr/#wrk+1.2/ntos/ke/miscc.c#L728

Răzvan