[so2] [Tema 1][Windows] KeAddSystemServiceTable

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 11 21:24:12 EET 2012

Cristian Chilipirea <cristian.chilipirea at cti.pub.ro> writes:
> Excuse moa!
>
> Ultimul parametru a lu KeAddSystemServiceTable este indexul special sa
> putem schimba orice tabela.

Nu înțeleg ce-ai zis. Poți clarifica, te rog?

> Also you don't just go around removing shit for no reason, there's a thing
> called back-compatibility you know.

Apreciez dacă scrii în română. Back-compatibility se referă la ceva
util, ori aici nu este util. Nu este nevoie să folosiți
KeAddSystemServiceTable. După cum i-am spui și lui Filip, _nu_ adăugați
nici o tabelă nouă, ci substituiți valorile în tabelele existente (cea
simplă și Shadow).

> Please revert back the .h it's more clean with KeAddSystemServiceTable and
> I don't want to have to rewrite here and there.

Ce înseamnă "it's more clean with KeAddSystemServiceTable"?

Răzvan