[so2] [VMChecker] Probleme compilare/rulare

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Mar 7 10:49:04 EET 2012

On Wed, Mar 07, 2012 at 12:35:56AM +0200, Cristian Chilipirea wrote:
> Compilarea nu merge decat daca exista build dupa cum spune pe pagina
> vmchecker si nu cum spune in
> http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/reguli-notare#reguli-de-trimitere-a-temelor

Am actualizat, acum e 'build'.  Mulțumim pentru observații.

> Sunt probleme la partea "interceptor" de testare (cea in care se citeste
> din dmesg)
> Si mie si lui dumitru.dogaru si lui alexandru.copot ne pica toate testele
> de acest gen. (Am verificat in reportul de vmchecker)

Acum funcționează, am resubmis toate temele trimise până acum.  Problema
era de la faptul că printk afișează timing info (valorile între
paranteze drepte de la începutul liniilor), dar checkerul de pe
vmchecker nu le lua în considerare.

> Nu stiu de ceilalti 2 dar mie imi ruleaza perfect pe sistemul local deci
> cel mai probabil e o problema cu dmesg pe server

Yup, that was it.

> Apreciez rezolvarea problemelor deasemenea as ruga sa fiu anuntat daca
> trebuie sa repun tema cu makefile corectat sau alte corectii.

Cum e acum arată bine, nu e nevoie să faci nimic în plus.

Vlad