[so2] [VMChecker] Probleme compilare/rulare

Cristian Chilipirea cristian.chilipirea at cti.pub.ro
Wed Mar 7 00:35:56 EET 2012

Compilarea nu merge decat daca exista build dupa cum spune pe pagina
vmchecker si nu cum spune in
http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/reguli-notare#reguli-de-trimitere-a-temelor

Sunt probleme la partea "interceptor" de testare (cea in care se citeste
din dmesg)
Si mie si lui dumitru.dogaru si lui alexandru.copot ne pica toate testele
de acest gen. (Am verificat in reportul de vmchecker)

Nu stiu de ceilalti 2 dar mie imi ruleaza perfect pe sistemul local deci
cel mai probabil e o problema cu dmesg pe server

Apreciez rezolvarea problemelor deasemenea as ruga sa fiu anuntat daca
trebuie sa repun tema cu makefile corectat sau alte corectii.

Multumesc anticipat!