[so2] [Tema1] Monitorizare Apeluri Sistem

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Mar 7 09:27:41 EET 2012

Salut!

Am următoarea neclaritate despre cum ar trebui tratat apelul de system
exit_group.

În enunț zice așa:
"pentru eliminarea proceselor ce s-au terminat va trebui să
interceptați apelul de sistem exit_group"

Pe de altă parte, tot în enunț, zice:
"verificări de consistență [eroare: parametru nevalid]:
numărul apelului de sistem (se consideră nevalid apelul MY_SYSCALL_NO
sau __NR_exit_group)"
De aici eu am dedus că ar trebui ca în momentul în care my_syscall
este apelat cu __NR_exit_group, să întorc -EINVAL fără a continua
procedeul către interceptarea apelului.

Care este comportamentul așteptat de fapt? Se continuă sau nu către
interceptare?

--
Laura