[so2] [Tema1] Monitorizare Apeluri Sistem

Cristian Chilipirea cristian.chilipirea at cti.pub.ro
Tue Mar 6 21:42:43 EET 2012

Read FAQ

Q: Ce ar trebui să se întample în următoarele situații:

   1. s-a cerut monitorizarea tuturor proceselor, și apoi se cere
   demonitorizarea unui proces specific.
   2. s-a cerut monitorizarea tuturor proceselor, și apoi se cere
   monitorizarea unui proces specific.
   3. s-a cerut monitorizarea unui proces specific, și apoi se cere
   demonitorizarea tuturor.

 A: Nu se va testa asemenea condiții. Este recomandată o abordare simplă,
în care pid=0 este considerat la fel ca PID -ul celorlalte procese.