[so2] Tema 5 - Timere

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Mon Jul 2 22:02:38 EEST 2012

2012/7/2 Mihai Ortelecan <mihai.ortelecan at yahoo.com>:
> "trebuie asociat un timer pentru fiecare regulă dinamică ce se referă
> la pachete UDP"
>
> 1) Este corect daca am asociat cate un timer si pentru pachetele TCP ?

Teoretic ar trebui sa ai un timer pt. pachetele de SYN si FIN.

> 2) Daca pun timerul in regula, iar eu in timer_handler trebuie sa sterg
> regula respectiva, nu am cum sa fac delete_timer . Este gresit daca sterg
> regula fara sa apelez del_timer inainte ?(de fapt, nicaieri in cod nu
> folosesc del_timer) Handlerul primeste ca parametru struct fwr ce trebuie
> eliminata din lista de reguli dinamice,care este cautata in regulile din
> momentul respectiv si daca se face match se elimina regula . Imi trec
> toate testele, dar nu mi se pare in regula faptul ca nu am sters timerele
> nicaieri.

del_timer ar trebui facut daca se descarca firewall-ul.
Nu este testat acest lucru (din cate stiu eu), dar in general cand
dealoci o structura care are un timer in ea care poate fi armat,
trebuie facut del_timer_sync.
Altfel, o sa crape foarte neelegant kernel-ul.

PS: uite un post interesant legat de timere si de ce s-a intamplat pe
30 iunie, cand s-a inserat un leap second:
http://serverfault.com/questions/403732/anyone-else-experiencing-high-rates-of-linux-server-crashes-during-a-leap-second

Cosmin.

Cosmin.