[so2] Tema 5 - Timere

Mihai Ortelecan mihai.ortelecan at yahoo.com
Mon Jul 2 20:07:07 EEST 2012

"trebuie asociat un timer pentru fiecare regulă dinamică ce se referă
la pachete UDP"

1) Este corect daca am asociat cate un timer si pentru pachetele TCP ?

2) Daca pun timerul in regula, iar eu in timer_handler trebuie sa sterg
regula respectiva, nu am cum sa fac delete_timer . Este gresit daca sterg
regula fara sa apelez del_timer inainte ?(de fapt, nicaieri in cod nu
folosesc del_timer) Handlerul primeste ca parametru struct fwr ce trebuie
eliminata din lista de reguli dinamice,care este cautata in regulile din
momentul respectiv si daca se face match se elimina regula . Imi trec
toate testele, dar nu mi se pare in regula faptul ca nu am sters timerele
nicaieri.