[so2] Ore de laborator in jurul Pastelui

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Apr 12 11:46:25 EEST 2012

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Salutare!
>
> Așa cum am precizat în calendar[1] (de această dată, fără schimbări), nu
> se țin laboratoare de SO2 în cadrul acestei săptămâni (9-15 aprilie
> 2012).
>
> Primul laborator 9 de SO2 va avea loc marți, 17 aprilie 2012, în intervalul
> 16-18.
>
> [1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/calendar

Salutare!

Întrucât conducerea universității a decis că nu se țin ore marți, 17 aprilie
2012, primul laborator 9 va avea loc miercuri, 18 aprilie 2012.

Studenții care ar fi avut laborator marți, 17 aprilie 2012, sunt rugați
să recupereze laboratorul 9 în celelalte intervale.

Am adăugat aceste precizări și pe wiki[1].

Răzvan