[so2] [tema3][linux] spinlock recursion

Daniel Pletea dani.pletea at gmail.com
Tue Apr 10 21:17:34 EEST 2012

Salut,

Am un bug: spinlock recursion; pe care nu reusesc sa il rezolv. Nu imi dau
seama de unde vine. Ce am facut pana acum a fost sa primesc bio-urile de la
nivel userspace. Am creat cate un bio pentru fiecare operatie de citire si
i-am dat submit catre PHYSICAL_DISK1, pe sectorul 0 (adica am facut un bio
de citire dummy pe sectorul 0). Am alocat pagina, am pust event. Am folosit
workqueues, iar in work_handler, dupa wait_for_completion am avut grija sa
fac free la tot ce era nevoie. De asemenea nu folosesc nici un spinlock.

Am rulat ./test de mai multe ori. Uneori se termina bine, uneori se ajunge
la acest spinlock recursion.

Sa pun si call traceul ? E cam mare.

Multumesc,
Daniel Pletea