[pso] [Tema5][Win]Problema firewall disable

Sorin Dascalu dascalu.sorin9 at gmail.com
Tue May 17 19:41:29 EEST 2011

Imi poate da cineva vreo sugestie cu referire la problema intampinata ?
Pe scurt: Se incearca formarea unei conexiuni TCP inainte ca cererea ioctl
de disable sa ajunga in kernel si de aceea conexiunea este refuzata.
Este cam ultimul obstacol in terminarea temei si as aprecia un raspuns care
eventual sa imi indrepte atentia catre alte posibile probleme.

Multumesc,
Sorin