[pso] [Tema5][Win]Problema firewall disable

Sorin Dascalu dascalu.sorin9 at gmail.com
Mon May 16 22:56:56 EEST 2011

Am  dat peste urmatoarea problema atunci cand am rulat testerul pentru
Windows:
         - la phase 7, in codul testerului (din cate mi-am dat seama),se
face intai firewall disable si apoi se incearca formarea unor conexiuni TCP
si UDP
         - am pus cateva printuri si se pare ca mie imi ajunge cererea de
disable dupa ce se incearca formarea conexiunii TCP, deci conexiunea TCP
este refuzata
         - am incercat sincronizarea folosind un spinlock pe functia de
IOCTL si in functia de filtrare atunci cand se verifica starea firewallului
(care este data prin o variabila),
           astfel chiar daca functai de filtrare este mai rapida, ar trebui
sa fie tinuta in loc de accesarea intai a functiei IOCTL

Multumesc,
Sorin