[pso] Examen final SO2

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat May 14 13:42:20 EEST 2011

On 05/14/2011 11:18 AM, Cristea Liviu wrote:
> Salut,
>
> Pana la urma aceasta data este singura in care se poate sustine examenul de
> SO2 ? Nu am mai intrebat la secretariat.

Întreabă te rog. Nu știu dacă există sesiune extra pentru anul 4. Nu ni
s-a comunicat nimic de acest fel (este posibil să existe un deficit de
comunicare între noi și secretariat).

> Deci nu se va putea sustine in sesiunea de anul 4, ci doar in sesiunea de
> toamna ?
> Pentru ca data de 19 este in perioada anului, si nu in sesiunea speciala.

În cadrul anului 4 este la latitudinea titularului dacă să aibă examen
în sesiune sau să folosească evaluare în timpul semestrului. În cazul
SO2 evaluarea este în timpul semestrului.

> De asemenea, daca data finala de submis teme este pe 26 mai, cand vom avea
> situatia finala, parafata, trecubila in catalog, la SO2 ? ( ca sa stim cu
> cat intram in licenta gen )

Cel târziu pe 29 mai.

Răzvan