[pso] Examen final SO2

Cristea Liviu liviu.daniel.cristea at gmail.com
Sat May 14 11:18:29 EEST 2011

Salut,

Pana la urma aceasta data este singura in care se poate sustine examenul de
SO2 ? Nu am mai intrebat la secretariat.
Deci nu se va putea sustine in sesiunea de anul 4, ci doar in sesiunea de
toamna ?
Pentru ca data de 19 este in perioada anului, si nu in sesiunea speciala.

De asemenea, daca data finala de submis teme este pe 26 mai, cand vom avea
situatia finala, parafata, trecubila in catalog, la SO2 ? ( ca sa stim cu
cat intram in licenta gen )
Dupa 26 mai, pe 21 mai ( o situatie temporara gen ) sau prin iunie, cand se
termina sesiunea de anul 4 ?

Mersi