[pso] [Ixia Challenge] Actualizare teste

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon May 9 03:42:31 EEST 2011

On 05/08/2011 02:00 AM, Irina Preșa wrote:

> Sigur e bun sleepul în start_receiver?

Da. Întârzie receiver-ul pentru a nu face send până când nu face
sender-ul recv la ping-pong.

> Eu mă refeream la un sleep în
> procesul părinte (în funcția run_sender_receiver între start_receiver
> și start_sender), pentru a întârzia start_sender și a-i da timp
> receiverului să facă bind. Un sleep în procesul copil (receiver) nu va
> întârzia senderul, respectiv nu va opri declanșarea handlerului de
> receive.

Ai dreptate. Este nevoie și acolo. Am adăugat un sleep similar în
funcția sender-ului (start_sender) pentru a nu face send până când nu
face receiver-ul recv.

Publicate în resurse + integrat în vmchecker.

Răzvan