[pso] [Ixia Challenge] Actualizare teste

Irina Preșa irina.presa at gmail.com
Sun May 8 02:00:09 EEST 2011

2011/5/7 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:
> Salut!
>
> Am actualizat testele pentru Ixia Challenge. Schimbările sunt:
>
> * Închis sockeții chiar și în testele în care nu se ajunge încă la
> funcționalitățile de close (pentru a elibera resursele aferente).
>
> * Poziționarea unui sleep în cadrul funcției start_receiver între
> secțiunea în care face receive și apoi cea în care face send (cazurile
> ping_pong), după cum a specificat Irina Preșa.

Sigur e bun sleepul în start_receiver? Eu mă refeream la un sleep în
procesul părinte (în funcția run_sender_receiver între start_receiver
și start_sender), pentru a întârzia start_sender și a-i da timp
receiverului să facă bind. Un sleep în procesul copil (receiver) nu va
întârzia senderul, respectiv nu va opri declanșarea handlerului de
receive.

--
Irina