[pso] Tema 2 - Driver UART

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Mon Mar 21 15:21:21 EET 2011

Salut Vlad,

Am încercat să testez tema 2 din Linux, dar de fiecare dată, la prima
încercare de încărcare a modulului 'solutie.ko', primesc urmatoarea eroare:
insmod: error inserting 'solutie.ko': -1 Device or resource busy

Eu am considerat că valoarea default major-ului este 42 (nu am găsit în
enunțul temei o valoare explicită). În acest caz această valoare se
suprapune cu major-ul cu care se înregistrează modulul 'solutie.ko' și
eroarea respectivă ar fi generată de apelul 'register_chrdev_region'.

Mulțumesc,
Răzvan

--
Razvan Crainea