[pso] Probleme vmcheker

Vlad Badoiu vladbadoiu at gmail.com
Fri Aug 12 23:57:43 EEST 2011

Salutare. Partea de la sfarsit (cu tema 5) pare sa nu aiba nici o legatura.
Am uploadat acum doua zile tema 2 de linux si mi-a aparut la sfarsit chestia
aia fara sa influenteze testele.

Din cate vad eu din output clacheaza la un nmake:

C:\cygwin\home\Administrator>goto :eof
NMAKE : fatal error U1073: don't know how to make 'kbuild'
Stop.
checker: building failed

La sectiunea de compilare apare asta:

Archive:  tests.zip
  inflating: NMakefile.checker
   creating: _test/
  inflating: _test/sci_win.h
  inflating: _test/test.c

Iar cand incearca sa ruleze testul apare asta:

C:\cygwin\home\Administrator>goto :eof
	test.exe
can't start service: The system cannot find the path specified.

Pare sa aiba probleme la compilarea testelor. Poate ma insel, dar asta
inteleg eu din output. :)