[pso] Probleme vmcheker

Vlad Dumitrel dumidumi at gmail.com
Fri Aug 12 23:50:48 EEST 2011

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at ...> writes:

> Salut!
>
> Mai încearcă, te rog. vmchecker merge destul de greu dar până la urmă se
> uploadează. As the saying goes: "răbdare, semințe și tutun".

Salut,

Aparent tema se uploadeaza si se dezarhiveaza corect. Mai mult, vad ca sunt
dezarhivate fisierele de test corespunzatoare.

Problema e ca nu sunt rulate testele. Sectiunile "Executia testelor (stdout)" si
"Executia testelor (stderr)" din output sunt goale, iar la "Mesaje kernel
(netconsole)" imi apare un output de la tema 5.

Am uploadat arhiva de mai multe ori si de fiecare data primesc acelasi rezultat.
De asemenea, am vazut ca mai sunt studenti care au aceeasi problema cu aceasta
tema.

Multumesc,

Vlad Dumitrel