[pso] [Tema 4] Number of dir entries

Claudiu Mihail claudiu.bogdan.mihail at gmail.com
Tue Apr 26 19:34:51 EEST 2011

Aha, am inteles. Practic ma uit in vectorul data_blocks si fac doua bucle
imbricate in care citesc dir_entry-uri pentru fiecare data_block al
inode-ului. Iar cate blocuri are stiu din campul size. Sau pot pur si simplu
sa iterez prin vectorul data_blocks pana cand dau de o intrare cu valoare 0.

Merci pentru clarificari,
Claudiu