[pso] [tema3linux]sincronizare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 9 18:33:21 EEST 2010

On Sun, 2010-05-09 at 18:29 +0300, Marius Viorel Grigoras wrote:
> Il tin in structura struct my_block_dev.
> Am implementat asa pentru ca atunci cand fac schedule nu pot sa trimit
> bio-ul direct in handlerul asociat.
> Implementand asa, fac rost de bio in handler ca sa-l prelucrez cu
> list_entry/container_of.

De ce nu aloci o structura ssr_my_data (sa zicem) cu doua elemente: un
work_struct si un bio. Aloci structura dinamic (kmalloc) pentru fiecare
bio primit si apoi trimiti work_struct-ul pentru prelucrare catre
workqueue.

Folosind container_of vei putea afla structura de tipul ssr_my_data si
apoi sa afli bio-ul aferent in workqueue.