[pso] [tema3linux]sincronizare

Marius Viorel Grigoras grigorasmariusviorel at gmail.com
Sun May 9 18:29:31 EEST 2010

Il tin in structura struct my_block_dev.
Am implementat asa pentru ca atunci cand fac schedule nu pot sa trimit
bio-ul direct in handlerul asociat.
Implementand asa, fac rost de bio in handler ca sa-l prelucrez cu
list_entry/container_of.

Mersi,
Vio.

În data de 9 mai 2010, 17:40, Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro