[pso] Laborator 6

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Mar 31 18:06:36 EEST 2010

On Wed, 2010-03-31 at 04:39 -0400, Dana Dorneanu wrote:
> Buna,
>
> As vrea sa stiu daca asa va fi in continuare cu laboratoarele. Si
> saptamana trecuta s-a pus tarziu laboratorul.

Multumim de observatie, Dana.

Ne asumam vina pentru postarea tardiva a laboratorului si promitem sa
rezolvam acest aspect in cadrul laboratoarelor viitoare. Ne cerem scuze
pentru incovenientele provocate.

Apreciem foarte mult feedback-ul adus. Personal, mi s-a comunicat
personal acest aspect si in cadrul laboratorului de astazi (si am
apreciat). Nu ezitati sa escaladati alte probleme. Dupa cum am precizat,
vom avea o abordare mult mai serioasa in ceea ce priveste momentul
afisarii enuntului si exercitiilor pentru laboratoarele viitoare.