[pso] [Laborator 6][request_region]

Bogdan Nitu nitubogdan_cc at yahoo.com
Tue Mar 30 11:48:09 EEST 2010

Am urmatoarea problema: Am descarcat arhiva de anul trecut si nu reusesc nici macar un request_region sa fac.

Cu major 42 si minor 0 si 1 (cum este in arhiva) , imi trece de register , dar la apelul request_region imi da eroare si imi mai spune ' -1 No such device '

Am incercat cu major 4 si  minor 64, 65 (cred ca astea sunt porturile seriale) si
nu mai trece nici macar de register:   'device or resource busy'.

cat /proc/tty/driver/serial   imi zice ca UART0 are deja asociat irq 4, UART1 irq1 ....    echo "aaa" > /dev/ttyS0. Ce pot sa ii fac sa nu mai dea busy, sa il pot folosi?

Iar in arhiva de anul trecut de ce este pus 42, daca request_region imi da eroare si imi afiseaza no such device?

if (! request_region(COM1_BASE, COM_NR_PORTS, COM1_NAME)) {

        printk(LOG_LEVEL "Eroare alocare primul port %s. \n", COM1_NAME);
        return -ENODEV;
}

Va rog frumos! Multumesc!

Bogdan.