[pso] [Tema1][Windows] last_child test

Macicas Teodor teodor.macicas at cti.pub.ro
Sat Mar 27 22:30:08 EET 2010

Catalin Moraru wrote:

> Daca procesul copil se termina singur - trebuie sa interceptezi
> semnalul __NR_exit_group  si sa-l scoti din lista de pid-uri.
>
> Astfel atunci cand se incearca oprirea monitorizarii pentru acel pid
> => probabil nu vei mai gasit task_struct-ul aferent acelui pid (
> pid_task intoarce NULL )
>
> Hope that helps
>
> Catalin Moraru

Cred ca Marius se referea la Windows. Ma rog, ideea e aceiasi insa
implementarea e alta.
In loc de interceptarea __NR_exit_group trebuie sa folosim
PsSetCreateProcessNotifyRoutine [1] care inregistreaza un callback ce va
fi rulat la crearea / terminarea unui proces. In acea functie trebuie sa
scoti pid-ul respectiv din lista proceselor monitorizate.

[1] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms802952.aspx

Teodor