[pso] [Tema1][Windows] last_child test

Catalin Moraru catalin.me at gmail.com
Sat Mar 27 16:58:01 EET 2010

> Ma chinui cu un test (mai exact penultimul test, cel care face stop pe pidul last_child). Imi cam da fail si nu stiu de ce. Am vazut ca ar trebui sa returneze parametru_invalid, dar nu stiu exact la ce parametru se refera.
> Poate sa-mi zica cineva mai exact ce verifica acest test?

Daca procesul copil se termina singur - trebuie sa interceptezi
semnalul __NR_exit_group  si sa-l scoti din lista de pid-uri.

Astfel atunci cand se incearca oprirea monitorizarii pentru acel pid
=> probabil nu vei mai gasit task_struct-ul aferent acelui pid (
pid_task intoarce NULL )

Hope that helps

Catalin Moraru