[pso] [tema1]Problema GetUserOf

Octavian Voicu octavian.voicu at gmail.com
Thu Mar 25 13:12:49 EET 2010

2010/3/24 Marius Viorel Grigoras <grigorasmariusviorel at gmail.com>:
> Ca sa nu mai piarda si altii timpul.
> Pentru a verifica daca un proces __s-a terminat__ trebuie sa folositi
> PsSetCreateProcessNotifyRoutine.

Da, corect asa se procedeaza. De fapt, apeland
PsSetCreateProcessNotifyRoutine setam un callback prin care suntem
notificati cand se termina un proces (deci nu verificam propriu-zis
daca s-a terminat).

> Nu stiu de ce, si eu credeam, ca GetUserOf() intoarce !STATUS_SUCCESS daca
> procesul pentru pid-ul dat ca prim argument s-a terminat.

In mod normal iti da o eroare, pentru ca ZwOpenProcess ar trebui sa
returneze o eroare daca nu exista pid-ul. Uneori mai sunt refolosite
pid-urile, deci oricum nu ar fi corect sa folosesti GetUserOf in
aceste scopuri.

Octavian