[pso] [tema1]Problema GetUserOf

Marius Viorel Grigoras grigorasmariusviorel at gmail.com
Wed Mar 24 22:48:48 EET 2010

Ca sa nu mai piarda si altii timpul.
Pentru a verifica daca un proces __s-a terminat__ trebuie sa folositi
*PsSetCreateProcessNotifyRoutine. *
Nu stiu de ce, si eu credeam, ca GetUserOf() intoarce !STATUS_SUCCESS daca
procesul pentru pid-ul dat ca prim argument s-a terminat.

Spor,
Vio.

În data de 22 martie 2010, 12:58, Alexandra Arcalianu <
arcalianualexandra at gmail.com> a scris: