[pso] [Tema 1] Intrebari

Marius Viorel Grigoras grigorasmariusviorel at gmail.com
Fri Mar 19 23:55:43 EET 2010

Salut,

Ai grija sa nu apelezi de mai multe ori functia "veche" din syscall_table,
atunci cand refaci tabela.
Atentie sporita la lucrul cu pointeri la functii (eu apelam fara sa vreau de
mai multe ori si dadea eroarea la apelul de sistem SYS_close, practic
foloseam in 2 locuri un pointer la o functie) si cum returnezi valoarea din
handler-ul de interceptare.

Spor,
Vio.

În data de 19 martie 2010, 23:42, Catalin Ionut Fratila <cifratila at gmail.com