[pso] [Tema 1] Intrebari

Catalin Ionut Fratila cifratila at gmail.com
Fri Mar 19 23:42:47 EET 2010

Salut,

Am și eu o problemă. Rulez testerul pe temă și primesc:
bash: error while loading shared libraries: libncurses.so.5: cannot open
shared object file: Invalid argument
în momentul în care practic se încearcă execvp("/bin/bash", exec); din
test.c

Stau de ceva timp pe acestă eroare și nu îmi dau exact seama de ce se
întâmplă.

În /etc/passwd am /bin/bash pentru nobody, iar testul este pus in
/home/student (mai întâi am dat un chmod -R 777 /home să mă asigur că are
drept și nobody). Mașina virtuală este varianta argon, downloadata acum
câteva zile (17-03-2010).

Orice idee este binevenită.

--
Frățilă Cătălin Ionuț