[pso] Impartire ore laborator SO2

catalina m catalinamacalet at gmail.com
Sun Mar 7 16:50:23 EET 2010

Buna,
Ce se intampla cu cei care nu s-au trecut inca pe lista?
Din ce-am numarat eu sunt 4 colegi care nu apar in planificare.
Daca sunt din una din grupele care deja au 14 studenti inscrisi dar
nu s-au trecut inca pe lista si nu vor face asta nici maine vor
continua sa aiba prioritate?
Multumesc,
Catalina